Leadgeneratie

Leadgeneratie

Bij leadgeneratie, oftewel telefonisch commerciële afspraken maken, draait alles om het creëren van optimale verkoopkansen. Dat wil zeggen, het maken en inplannen van gerichte afspraken met bedrijven die in uw doelgroep passen. Als B2B telemarketingbureau is leadgeneratie onze specialiteit. Binnen Verkoop Ondersteuning mag zich met recht ‘expert’ noemen als het gaat om het genereren van hoogwaardige B2B leads. Dat zijn commerciële afspraken met prospects die aan al uw criteria voldoen. Wij trappen deuren voor u open en creëren ‘new business’. Wij brengen uw accountmanagers naar binnen bij de beslisser van het bedrijf. Hierbij hanteren wij een effectieve werkwijze om uw accountmanagers op maat te bedienen en om maximaal resultaat van uw B2B leadgeneratie campagne te garanderen.

Waarom het genereren van leads uitbesteden?

U heeft accountmanagers in dienst. Waarom zou u dan het maken van commerciële afspraken uitbesteden en niet onderbrengen bij uw eigen verkoophelden? Deze vraag is heel simpel te beantwoorden met een andere vraag. “Wanneer zijn uw accountmanagers het meest effectief aan het werk?” Niet wanneer ze bezig zijn met leadgeneratie, maar wanneer ze spijkers met koppen slaan. Wanneer ze, binnen, bij een warme gekwalificeerde prospect aan tafel zitten en ze het gesprek aangaan met de beslisser.

Nieuwsgierig? Neem gerust contact op!

Waarom het genereren van leads uitbesteden?

Goede verkopers zijn niet per definitie goed in cold calling en in het maken van commerciële afspraken. Het vergt een andere instelling en aanpak en bovendien zijn accountmanagers dure bellers. Ze kunnen op een veel efficiëntere manier worden ingezet. Wij nemen het genereren van afspraken bij u uit handen en uw accountmanagers doen waar zij het best in zijn. Het afronden van de gerichte voorzetten die wij hen geven. Kortom, het binnenhalen van nieuwe klanten!

Waarom het genereren van leads uitbesteden?

U heeft accountmanagers in dienst. Waarom zou u dan het maken van commerciële afspraken uitbesteden en niet onderbrengen bij uw eigen verkoophelden? Deze vraag is heel simpel te beantwoorden met een andere vraag. “Wanneer zijn uw accountmanagers het meest effectief aan het werk?” Niet wanneer ze bezig zijn met leadgeneratie, maar wanneer ze spijkers met koppen slaan. Wanneer ze, binnen, bij een warme gekwalificeerde prospect aan tafel zitten en ze het gesprek aangaan met de beslisser.